تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2
همزمان با هفته ناجا:

پلیس گمرگ در گمرک بندرتیاب میناب راه اندازی می شود

  • کد خبر : 56356
  • 14 مهر 1400 - 17:39
پلیس گمرگ در گمرک بندرتیاب میناب راه اندازی می شود
فرمانده منطقه انتظامی میناب از راه اندازی پلیس گمرک در بندر تیاب این شهرستان همزمان با هفته ناجا خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری هارموز ،‌سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب  در نشست خبری با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در راستای کمک به تامین امنیت و ارائه مشکلات مردم به مسئولان، اظهار داشت:رسانه ها همیشه یار و یاور پلیس بوده و هستند و در رسیدن به اهداف سازمانی می توانند به پلیس کمک فراوانی کنند.

وی با بیان این مطلب که نقش پلیس در جامعه بر کسی پوشیده نیست، افزود:مردم در کشور ما از لحظه تولد تا وفات و حتی بعد از آن از خدماتی که بر عهده پلیس است بهره مند می شوند.

قاسمی افزایش رضایتمندی و کاهش نارضایتی مردم را از محورهای اصلی پلیس ذکر کرد و گفت:پلیس هم به دنبال اجرای قانون است و جلب رضایت مردم برایش مهم است هر چند به واسطه برخی مشکلات و دایره گسترده خدمات پلیس ممکن است در مواردی هم گلایه هایی وجود داشته باشد‌ اما در هر صورت تلاش ما بر این است که خدمات مطلوب ارائه کنیم.

وی در ادامه به تشریح وضعیت میناب پرداخت و با بیان این که میناب شهرستانی مهم و دارای مردمی فهیم و با فرهنگ است، افزود:پلیس به دنبال این است که مردم در این منطقه با خیالی آسوده به کسب و کار و درآمد بپردازند.

فرمانده منطقه انتظامی میناب ادامه داد:از سویی مسیر تامین امنیت مسیری سخت و دشوار است و از سوی دیگر برخی رسانه های خارجی معاند با ارائه گزارش های کذب و موج سواری بر شایعات به دنبال تشویش اذهات عمومی هستند.

وی با ذکر این مطلب که شهرستان میناب قطب کشاورزی در هرمزگان است، گفت:عدم فروش محصولات کشاورزان یکی از مشکلات اساسی که باید به آن توجه شود‌.

این مسئول گفت:توجه برخی خانواده ها به کسب درآمد از راه های نامشروع می تواند در آینده بسیار مشکل ساز شود‌.

قاسمی تقویت بنیه اقتصادی مردم را یکی از نیازهای جدی میناب دانست و اظهار داشت:دریا نعمت بزرگی است که در میناب وجود دارد و با ساز و کار قانونی می شود به تقویت اقتصاد خانواده ها کمک کرد.

رئیس پلیس شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه های هفته ناجا در این شهرستان پرداخت و با بیان این که طی هفته ناجا ۴۵ برنامه در میناب برگزار می شود، گفت:عطر افشانی گلزار شهدا، اجرای مراسم صبحگاه و تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و قدردانی از کارکنان ساعی ناجا، برپایی نمایشگاه کشفیات مواد مخدر، اهدا خون توسط کارکنان انتظامی، حضور روسای کلانتری ها در مدارس، مساجد و اماکن عمومی و ارائه آموزش های های انتظامی، تقدیر از نمومه های ترافیکی مسابقه تیراندازی، مسابقه دوچرخه سواری همیاران پلیس، محفل انس با قرآن، همایش بانوان فرهنگ یار ترافیکی، ارائه خدمات بهداشتی توسط بهداری ناجا در مناطق محروم و رزمایش موتورسواران قانونمند بخشی از این برنامه ها است.

وی همچنین از راه اندازی سامانه تلفن ۱۲۸ برای جلب بیشتر مشارکت شهروندان و امنیت مردم خبرداد و افزود:شهروندان می توانند درصورت مشاهده استعمال، خرید و فروش مواد مخدر موضوع  را به سامانه تلفنی  ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر اطلاع دهند.

این مسئول اضافه کرد:در راستای مبارزه موثر با قاچاق، علاوه بر تقویت یگان های انتظامی و اجرایی، همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، پلیس گمرگ در بندرتیاب میناب راه اندازی می شود.

قاسمی بیان کرد:در شهرستان میناب طی شش ماه نخست سال جاری در زمینه جرایم سایبری شش درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش و در کشف آن ۱۰۴ درصد افزایش داشته ایم.

وی ادامه داد:طی شش ماهه نخست سال در شرارت ۳۳ درصد، در کشف مواد مخدر ۴۰ درصد افزایش، در دستگیری سارقان ۱۹ درصد افزایش و در دستگیری قاچاقچیان کالا ۲۵ درصد افزایش داشته ایم.

فرمانده منطقه انتظامی میناب در خصوص مبارزه با قاچاق سوخت اظهار داشت:رویکرد ما در این راستا مبارزه با سر شبکه ها و افرادی است که به صورت سازمان یافته فعالیت دارند که با همکاری سیستم قضایی و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی طی آینده ای نزدیک زیر ضربه خواهند رفت.

لینک کوتاه : http://harmoozkhabar.ir/?p=56356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ابگرفتگی،شهر کرگان،گلایه از نماینده و وزرا احداث کمربندی جدید، تخریب پل دوم، حسین رئیسی،رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان استاندار هرمزگان استاندار هرمزگان نشست هماهنگی،اصلاح قوانین ملوانی اسکان موقت ، سیل در هشتبندی ،آبگرفتگی منازل افتتاح پروژه امداد رسانی،احداث کمپ،هلال احمر انتصاب،فرمانداری بشاگرد،یعقوب دادعلی زاده بارندگی،ابگرفتگی،میناب بارندگی، بارش باران ،هشدار سطح قرمز هواشناسی بارندگی ،ذخیره آب در پشت سد استقلال، بارندگی ،سیل ،تخلیه روستاها، بارندگی شدید، آبگرفتگی شهر میناب بازگشایی سد استقلال،سیل،پرهیز درکنار رودخانه ها،فرماندار ویژه میناب براورد خسارات ،سیل ،میناب، مجید سلحشور،فرماندار ویژه میناب بهره برداری از پروژه های عمرانی بیمارستان ابوالفضل میناب،عمل ستون فقرات،دکتر یدالله رئیسی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیماری کرونا تعطیلی مدارس،هشدار هواشناسی،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بشاگرد تعین رئیس شورای شهرستان،شهرستان بشاگرد،اعضای شورای بخش،حسن باقری تیپ امام سجاد هرمزگان، کمک به مناطق سیل زده میناب،احداث سیل بند جلسه ستاد بحران، سیل میناب،استاندار هرمزگان حل مشکلات بشاگرد،تشکیل کمیته ارزیاب دهیار تمبک، گلایه از مسئولان،بی تفاوتی آب منطقه ای،سیل در تمبک ومازغ ستاد بحران ،سیل در میناب،مدیرکل بحران استان هرمزگان سردار سلامی ،بازدید از مناطق سیل زده میناب سهم خواهی نمایندگان ،انتصابات،انتصاب مدیران ضعیف سگهای ولگرد ،خیابانها ومعابر ومیادین شهر میناب سیل ،آبگرفتگی،خسارات به مردم سیل،آبگرفتگی منازل ومعابر شهری و روستایی،اجرای طرحها وپروژه های کارشناسی نشده،مسدود کردن پلهای گذر آب سیل ،ایجاد خسارت،زیرساختهای شهرداری،حبیب الله سهرابی،شهردار میناب، سیل، بارندگی،فروچاله،خطر، فرونشست زمین عضو شورای بخش گوهران،قطعی سه روزه تلفن و اینترنت،سهل انگاری شهرداری گوهران،شرکت مخابرات هرمزگان عقرب گزیدگی،دانش آموز فراهکی،ستاد بحران، فرماندارویژه میناب قرار گاه مدینه،سیل میناب،خدمات رسانی به سیل زدگان مسببان سیل،معرفی به دستگاه قضایی،سیل،خسارت به مردم،غلام کمالی معاون وزیر راه وشهرسازی ،مدیریت محور مواصلاتی میناب به بندر تیاب ، اصلاح بافت فرسوده شهری میناب هرمزگان هفته دولت هیئت های مذهبی دانش آموزی،فرمانده سپاه امام سجاد،اباذر سالاری کرونا یادواره شهدا،روستای گورزانگ،مشاور عالی حاج قاسم سلیمانی