تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0
هارموز گزارش می دهد:

چه خبر از مدرسه وعده‌داده شده مخبر به مردم یک روستا؟

  • کد خبر : 103080
  • 13 خرداد 1402 - 13:05
چه خبر از مدرسه وعده‌داده شده مخبر به مردم یک روستا؟
وعده ساخت یک مدرسه در سفر مخبر به شهرستان بشاگرد به مردم روستای درشهر با گذشت روز معلم تاکنون عملی نشده است ومردم این روستا در انتظار تحقق وعده هستند.

هارموز خبر_حبیب عیدزاده؛ با گذشت از هشت ماه از سفر معاون اول رییس جمهور به شهرستان بشاگرد برای بهره برداری از یک مدرسه ساخته شده توسط بنیاد برکت در یکی از  روستاهای بخش گوهران، وعده‌ای به مردم روستای درشهر برای ساخت یک مدرسه دیگر داده شد که محمد مخبر معاون اول رییس جمهور از نوسازی مدارس و بنیاد برکت خواست تا این مدرسه را تا  روز معلم آماده کند.

این وعده چنان دانش آموزان و مردم این روستا را خوشحال کرد که  هر روز چشم به جاده بودند تا شاید تجهیزات برای ساخت این مدرسه در کمترین زمان ممکن به این روستا آورده شود.

با گذشت دو ماه از این وعده، این موضوع به عنوان یک  مطالبه از طرف  مردم این روستا که در رسانه ها  منتشر شد، پس از آن با دستور معاون اول، بنیاد برکت وارد عمل شد و تجهیزات پیش ساخته را برای ساخت این مدرسه تدارک دید.

حضور پیمانکاران بنیاد برکت پیش از روزهای پایانی سال ۱۴٠۱ در این روستا باز هم مردم این روستا را امیدوار کرد که با اتمام سال و آغاز سال جدید و روبرو شدن با تعطیلات نوروز  به موعد مقرر و تعیین شده برای آماده کردن این مدرسه نزدیک شد و این مدرسه باز هم  ساخته نشد.

مطالبه دوم مردم این روستا بازهم در  رسانه ها منتشر شد تا جدیت برای ساخت این مدرسه بیشتر شود، که پس از آن پیمانکاران این پروژه در روستا مستقر شدند و اقدامات اولیه را شروع کردند تا سازه پیش ساخته در این محل نصب و کلاسهای درس این مدرسه شروع به کار شود.

روز معلم سپری شد…

با وجودی که روز معلم سپری شده اما فعالیت پیمانکار در روستا و تلاشش برای تکمیل این مدرسه با سازه پیش ساخته هنوز ادامه دارد. کار کند است اما پیش می رود.

بنیاد برکت مدرسه را در چه تاریخی تحویل می دهد

پیمانکار این مدرسه که از طرف بنیاد برکت به این روستا آمده است با گذشت حدود یک ماه از استقرار و مشغول به کار بودن  توانسته است که بخشی از کار را انجام دهد.

این مدرسه که یک سازه نوین است و برای اولین بار در کشور در استان هرمزگان و شهرستان بشاگرد در حال ساخت است، به عنوان مدرسه وعده داده شده معاون اول رییس جمهور پس از ساخت به مردم این روستا هدیه داده خواهد شد.

حال مردم این روستا منتظر هستند تا ببینند که  پیمانکار این پروژه، در چه تاریخی این مدرسه را به بچه های این روستا تحویل خواهند داد.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://harmoozkhabar.ir/?p=103080

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ابگرفتگی،شهر کرگان،گلایه از نماینده و وزرا احداث کمربندی جدید، تخریب پل دوم، حسین رئیسی،رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان استاندار هرمزگان استاندار هرمزگان نشست هماهنگی،اصلاح قوانین ملوانی اسکان موقت ، سیل در هشتبندی ،آبگرفتگی منازل افتتاح پروژه امداد رسانی،احداث کمپ،هلال احمر انتصاب،فرمانداری بشاگرد،یعقوب دادعلی زاده بارندگی،ابگرفتگی،میناب بارندگی، بارش باران ،هشدار سطح قرمز هواشناسی بارندگی ،ذخیره آب در پشت سد استقلال، بارندگی ،سیل ،تخلیه روستاها، بارندگی شدید، آبگرفتگی شهر میناب بازگشایی سد استقلال،سیل،پرهیز درکنار رودخانه ها،فرماندار ویژه میناب براورد خسارات ،سیل ،میناب، مجید سلحشور،فرماندار ویژه میناب بهره برداری از پروژه های عمرانی بیمارستان ابوالفضل میناب،عمل ستون فقرات،دکتر یدالله رئیسی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیماری کرونا تعطیلی مدارس،هشدار هواشناسی،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بشاگرد تعین رئیس شورای شهرستان،شهرستان بشاگرد،اعضای شورای بخش،حسن باقری تیپ امام سجاد هرمزگان، کمک به مناطق سیل زده میناب،احداث سیل بند جلسه ستاد بحران، سیل میناب،استاندار هرمزگان حل مشکلات بشاگرد،تشکیل کمیته ارزیاب دهیار تمبک، گلایه از مسئولان،بی تفاوتی آب منطقه ای،سیل در تمبک ومازغ ستاد بحران ،سیل در میناب،مدیرکل بحران استان هرمزگان سردار سلامی ،بازدید از مناطق سیل زده میناب سهم خواهی نمایندگان ،انتصابات،انتصاب مدیران ضعیف سگهای ولگرد ،خیابانها ومعابر ومیادین شهر میناب سیل ،آبگرفتگی،خسارات به مردم سیل،آبگرفتگی منازل ومعابر شهری و روستایی،اجرای طرحها وپروژه های کارشناسی نشده،مسدود کردن پلهای گذر آب سیل ،ایجاد خسارت،زیرساختهای شهرداری،حبیب الله سهرابی،شهردار میناب، سیل، بارندگی،فروچاله،خطر، فرونشست زمین عضو شورای بخش گوهران،قطعی سه روزه تلفن و اینترنت،سهل انگاری شهرداری گوهران،شرکت مخابرات هرمزگان عقرب گزیدگی،دانش آموز فراهکی،ستاد بحران، فرماندارویژه میناب قرار گاه مدینه،سیل میناب،خدمات رسانی به سیل زدگان مسببان سیل،معرفی به دستگاه قضایی،سیل،خسارت به مردم،غلام کمالی معاون وزیر راه وشهرسازی ،مدیریت محور مواصلاتی میناب به بندر تیاب ، اصلاح بافت فرسوده شهری میناب هرمزگان هفته دولت هیئت های مذهبی دانش آموزی،فرمانده سپاه امام سجاد،اباذر سالاری کرونا یادواره شهدا،روستای گورزانگ،مشاور عالی حاج قاسم سلیمانی