تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2
امام جمعه شهرستان بشاگرد:

اعتراض مردم روستای کوه حیدر نسبت به بی آبی درنماز جمعه/امام جمعه بشاگرد: مسؤولان مشکل آب کوه حیدر را حل کنند

  • کد خبر : 103057
  • 05 خرداد 1402 - 16:47
اعتراض مردم روستای کوه حیدر نسبت به بی آبی  درنماز جمعه/امام جمعه بشاگرد: مسؤولان مشکل آب کوه حیدر را حل کنند
خطیب جمعه شهرستان بشاگرد گفت: از مسئولان انتظار دارم تا به مطالبه 6 ساله مردم روستای کوه حیدر نسبت به بی آبی در این روستا پاسخ دهند تا رضایتمندی مردم را از آنها به دنبال داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری هارموز ، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بشاگرد در خصوص مشکل بی آبی در روستای کوه حیدر بشاگرد اظهار داشت: مسئولان استانی و شهرستانی به مشکل بی آبی در روستای کوه حیدر بشاگرد واقف هستند که اگر این مشکل حل شود مردم بشاگرد هم از این موضوع خوشحال می شوند.

وی افزود: متاسفانه بعد از گذشت ۶ سال از مطالبه حل مشکل آب روستای کوه حیدر که دارای  جمعیت بالایی هم هست، هنوز مردم این روستا با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کنند.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت:  یکی از مطالبات جدی مردم  روستای کوه حیدر برای حل مشکل بی آبی این روستا از مسئولان، فعال شدن پروژه آبرسانی مردم روستای کوه حیدر از سد جگین است.

غلامی عنوان کرد: اگر مسئولان در تسریع این پروژه اهتمام داشته باشند قطعا خوشحالی این مردم که مردم قانعی هستند را به دنبال خواهد داشت و رضایتمندی آنها از  مسئولان را هم در پی دارد.

خطیب جمعه شهرستان بشاگرد گفت: این اعتراض یک انتظار منطقی مردم از مسولان است که ما هم از مسئولان انتظار داریم تا به این درخواست مردم پاسخ دهند.

 غلامی با اشاره به مشکل راه این روستاگفت: خوشبختانه در این زمینه اقداماتی انجام شده است اما ما درخواست داریم که این پروژه در حال انجام به نحو احسن انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه به صورتی انجام شود که راه روستاهای براهنگ و بستکان هم بازگشایی شود و همچنین  از کوه حیدر تا روستای زهک و سربند که یک روستا و شهرک تازه تاسیسی هم هست، ادامه پیدا کند.

غلامی تاکید کرد : در صورت انجام این پروژه که  یک پروژه اصولی و منطقی است و به نفع دولت و مسئولان مربوطه نیز خواهد بود به واسطه یک پروژه و پیمانکار کار روستاهای همجوار هم درست خواهد شد و هزینه حد اقلی را هم برای دولت به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: ما به شدت مطالبه گر این موضوع هستیم و امیدوار هستیم که مسئولان شهرستان و استان نسبت به این دو موضوع ورود کنند و خبرهای  خوبی را برای مردم روستای کوه حیدر داشته باشند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : http://harmoozkhabar.ir/?p=103057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ابگرفتگی،شهر کرگان،گلایه از نماینده و وزرا احداث کمربندی جدید، تخریب پل دوم، حسین رئیسی،رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان استاندار هرمزگان استاندار هرمزگان نشست هماهنگی،اصلاح قوانین ملوانی اسکان موقت ، سیل در هشتبندی ،آبگرفتگی منازل افتتاح پروژه امداد رسانی،احداث کمپ،هلال احمر انتصاب،فرمانداری بشاگرد،یعقوب دادعلی زاده بارندگی،ابگرفتگی،میناب بارندگی، بارش باران ،هشدار سطح قرمز هواشناسی بارندگی ،ذخیره آب در پشت سد استقلال، بارندگی ،سیل ،تخلیه روستاها، بارندگی شدید، آبگرفتگی شهر میناب بازگشایی سد استقلال،سیل،پرهیز درکنار رودخانه ها،فرماندار ویژه میناب براورد خسارات ،سیل ،میناب، مجید سلحشور،فرماندار ویژه میناب بهره برداری از پروژه های عمرانی بیمارستان ابوالفضل میناب،عمل ستون فقرات،دکتر یدالله رئیسی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیماری کرونا تعطیلی مدارس،هشدار هواشناسی،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بشاگرد تعین رئیس شورای شهرستان،شهرستان بشاگرد،اعضای شورای بخش،حسن باقری تیپ امام سجاد هرمزگان، کمک به مناطق سیل زده میناب،احداث سیل بند جلسه ستاد بحران، سیل میناب،استاندار هرمزگان حل مشکلات بشاگرد،تشکیل کمیته ارزیاب دهیار تمبک، گلایه از مسئولان،بی تفاوتی آب منطقه ای،سیل در تمبک ومازغ ستاد بحران ،سیل در میناب،مدیرکل بحران استان هرمزگان سردار سلامی ،بازدید از مناطق سیل زده میناب سهم خواهی نمایندگان ،انتصابات،انتصاب مدیران ضعیف سگهای ولگرد ،خیابانها ومعابر ومیادین شهر میناب سیل ،آبگرفتگی،خسارات به مردم سیل،آبگرفتگی منازل ومعابر شهری و روستایی،اجرای طرحها وپروژه های کارشناسی نشده،مسدود کردن پلهای گذر آب سیل ،ایجاد خسارت،زیرساختهای شهرداری،حبیب الله سهرابی،شهردار میناب، سیل، بارندگی،فروچاله،خطر، فرونشست زمین عضو شورای بخش گوهران،قطعی سه روزه تلفن و اینترنت،سهل انگاری شهرداری گوهران،شرکت مخابرات هرمزگان عقرب گزیدگی،دانش آموز فراهکی،ستاد بحران، فرماندارویژه میناب قرار گاه مدینه،سیل میناب،خدمات رسانی به سیل زدگان مسببان سیل،معرفی به دستگاه قضایی،سیل،خسارت به مردم،غلام کمالی معاون وزیر راه وشهرسازی ،مدیریت محور مواصلاتی میناب به بندر تیاب ، اصلاح بافت فرسوده شهری میناب هرمزگان هفته دولت هیئت های مذهبی دانش آموزی،فرمانده سپاه امام سجاد،اباذر سالاری کرونا یادواره شهدا،روستای گورزانگ،مشاور عالی حاج قاسم سلیمانی