تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

به دنبال دور کردن چهره محرومیت از بشاگرد هستیم/۴٠٠واحد منزل مسکونی در روستاهای بشاگرد ساخته می شود

  • کد خبر : 102967
  • 12 اردیبهشت 1402 - 17:05
به دنبال دور کردن چهره محرومیت از بشاگرد هستیم/۴٠٠واحد منزل مسکونی در روستاهای بشاگرد ساخته می شود
مسئول قرار گاه جهادی بصیران کشور با بیان اینکه این قرار گاه ، یک قرار گاه دائمی در بشاگرد خواهد بود گفت: برای پاک کردن محرومیت از چهره بشاگرد برای مردم این منطقه خدمت خواهیم کرد.

 

حسین بنی احمدی مسئول قرارگاه جهادی بصیران کشور در گفتگو با پایگاه خبری هارموز در بندرعباس با اشاره به حضور آنها در بشاگرد و خدمت به مردم محروم این شهرستان اظهار داشت: این قرارگاه با هدف سازندگی در مناطق محروم کشور برای خدمت رسانی در بشاگرد به صورت یک قرار گاه دائمی حضور وفعالیت می کند  تا بتوان با اقدامات جهادی چهره محرومیت را از بشاگرد پاک کرد.

وی افزود: اقدامات جهادی این قرار گاه در چند بخش تعریف شده است که مهمترین آن انجام کارهای زیربنایی وساخت وساز منازل مسکونی ،مدرسه سازی ، کمک به ساخت مساجد در مناطق محروم کشور است.

روستای «سگن» شروع اولیه این قرارگاه در بشاگرد است

بنی احمدی گفت: با استقرار کارگاه آهنگری و نیروهای فنی  قرار گاه جهادی بصیران در بشاگرد برای ساخت منازل مسکونی  روستای «سگن » که در سیل سالهای گذشته منازل آنها جابجا شد اقدام می شود .

مسئول قرار گاه جهادی بصیرا ن کشور عنوان کرد: خوشبختانه در منطقه بشاگرد استقبال خوبی از این قرار گاه در بین بسیجیان ومردم شده است و با حضور خود مردم گروههای جهادی تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۳۵ واحد منزل مسکونی در این منطقه شناسایی شده است که به صورت نیمه تمام کار آنها مانده است که با همکاری این قرار گاه مراحل اتمام آنها انجام می شود.

قرارگاه جهادی بصیران با هدف خدمت به مردم محروم شهرستان بشاکرد و رفع محرومیت از چهره این منطقه از کشور فعالیت خود را آغاز کرده است، این فیلم بخشی از فعالیتهای قرارگاه در مناطق کشور است.

مدرسه سازی یکی دیگر از برنامه های قرار گاه جهادی در مناطق محروم است

بنی احمدی در بخش دیگری از این گفتگو ، تحصیل در مناطق محروم کشور به خصوص در شهرستان بشاگرد مهم بر شمرد و مدرسه سازی در مناطق محروم را یکی دیگر از فعالیتهای قرارگاه جهادی بصیران بیان کرد و افزود: ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه با خوابگاه  و با فعالیت شبانه روزی در روستاهای بشاگرد از اقدامات بعدی این قرارگاه است که بزودی روند اجرایی این کار انجام خواهد شد.

مساجد نیمه تمام  در روستاهای بشاگرد را تکیمل خواهیم کرد

مسئول قرار گاه جهادی بصیران کشور با اشاره به حضور چند روزه خود در بشاگرد برای بازدید و بررسی محرومیتهای موجود در روستاها گفت: ۲۰ مسجد نیمه تمام در روستاهای بشاگرد شناسایی شده است  و در برخی از این روستاها مسجد و حسینه ای هم وجود ندارد که با همکاری گروههای جهادی روند تکمیل آنها انجام خواهد شد.

توزیع بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی و کیسه آرد در بین نیازمندان روستاهای بشاگرد

وی از کمک به نیازمندان در روستاهای بشاگرد خبر داد وگفت: تا کنون بیش از ۲۵۰ بسته معیشتی و۲۵۰  کیسه آرد در بین نیازمندان روستاهای بشاگرد توزیع شده است که با شناسایی افراد نیازمند این کمک ها نیز ادامه دار خواهد بود.

بنی احمدی بخش گافر و پارامون را از مناطق محروم کشور نام برد و گفت: در بازدید های انجام شده از زیرکوه و پشت کوه بخش گافر برای رفع محرومیتهای موجود اقدام می شود.

ساخت ۴۰۰ واحد منزل  مسکونی در بشاگرد انجام می شود

مسئول قرارگاه جهادی بصیران کشور با اشاره به یکی از مصوبات هیئت دولت برای ساخت منازل مسکونی در روستاها گفت: یکی از مصوبات هیئت دولت ساخت منازل مسکونی روستائیان است که این قرارگاه در این زمینه برنامه هایی را در مناطق محروم کشور دارد.

بنی احمدی گفت: در این خصوص قرار است ۴۰۰ واحد مسکونی روستایی  که جزء مصوبات دولت است در بشاکرد احداث شود، که این قرارگاه برای احداث آنها اقدام خواهد کرد.

پایان پیام/

ا

لینک کوتاه : http://harmoozkhabar.ir/?p=102967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ابگرفتگی،شهر کرگان،گلایه از نماینده و وزرا احداث کمربندی جدید، تخریب پل دوم، حسین رئیسی،رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان استاندار هرمزگان استاندار هرمزگان نشست هماهنگی،اصلاح قوانین ملوانی اسکان موقت ، سیل در هشتبندی ،آبگرفتگی منازل افتتاح پروژه امداد رسانی،احداث کمپ،هلال احمر انتصاب،فرمانداری بشاگرد،یعقوب دادعلی زاده بارندگی،ابگرفتگی،میناب بارندگی، بارش باران ،هشدار سطح قرمز هواشناسی بارندگی ،ذخیره آب در پشت سد استقلال، بارندگی ،سیل ،تخلیه روستاها، بارندگی شدید، آبگرفتگی شهر میناب بازگشایی سد استقلال،سیل،پرهیز درکنار رودخانه ها،فرماندار ویژه میناب براورد خسارات ،سیل ،میناب، مجید سلحشور،فرماندار ویژه میناب بهره برداری از پروژه های عمرانی بیمارستان ابوالفضل میناب،عمل ستون فقرات،دکتر یدالله رئیسی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیماری کرونا تعطیلی مدارس،هشدار هواشناسی،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بشاگرد تعین رئیس شورای شهرستان،شهرستان بشاگرد،اعضای شورای بخش،حسن باقری تیپ امام سجاد هرمزگان، کمک به مناطق سیل زده میناب،احداث سیل بند جلسه ستاد بحران، سیل میناب،استاندار هرمزگان حل مشکلات بشاگرد،تشکیل کمیته ارزیاب دهیار تمبک، گلایه از مسئولان،بی تفاوتی آب منطقه ای،سیل در تمبک ومازغ ستاد بحران ،سیل در میناب،مدیرکل بحران استان هرمزگان سردار سلامی ،بازدید از مناطق سیل زده میناب سهم خواهی نمایندگان ،انتصابات،انتصاب مدیران ضعیف سگهای ولگرد ،خیابانها ومعابر ومیادین شهر میناب سیل ،آبگرفتگی،خسارات به مردم سیل،آبگرفتگی منازل ومعابر شهری و روستایی،اجرای طرحها وپروژه های کارشناسی نشده،مسدود کردن پلهای گذر آب سیل ،ایجاد خسارت،زیرساختهای شهرداری،حبیب الله سهرابی،شهردار میناب، سیل، بارندگی،فروچاله،خطر، فرونشست زمین عضو شورای بخش گوهران،قطعی سه روزه تلفن و اینترنت،سهل انگاری شهرداری گوهران،شرکت مخابرات هرمزگان عقرب گزیدگی،دانش آموز فراهکی،ستاد بحران، فرماندارویژه میناب قرار گاه مدینه،سیل میناب،خدمات رسانی به سیل زدگان مسببان سیل،معرفی به دستگاه قضایی،سیل،خسارت به مردم،غلام کمالی معاون وزیر راه وشهرسازی ،مدیریت محور مواصلاتی میناب به بندر تیاب ، اصلاح بافت فرسوده شهری میناب هرمزگان هفته دولت هیئت های مذهبی دانش آموزی،فرمانده سپاه امام سجاد،اباذر سالاری کرونا یادواره شهدا،روستای گورزانگ،مشاور عالی حاج قاسم سلیمانی