تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2
مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان:

انتصاب های مدیریتی در حوزه آموزش و پرورش تابع ضوابط وشرایط خود هست/درمانگاه فرهنگیان با بهترین تجهیزات روز دنیا در استان راه اندازی می شود/به دنبال راه اندازی شعبه دوم هنرستان بهیاری در میناب هستیم

  • کد خبر : 101733
  • 22 خرداد 1401 - 18:54
انتصاب های مدیریتی در حوزه آموزش و پرورش تابع ضوابط وشرایط خود هست/درمانگاه فرهنگیان با بهترین تجهیزات روز دنیا در استان راه اندازی می شود/به دنبال راه اندازی شعبه دوم هنرستان بهیاری در میناب هستیم
قویدل گفت:  انتصاب های مدیریتی در حوزه آموزش وپرورش تابع ضوابط وشرایط خود است و به دغدغه برخی از افراد نسبت به این انتصابات وحساسیت های آنها که بعضا صحیح است احترام خواهیم گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری هارموز، محمد قویدل مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در آئین تکریم ومعارفه رئیس آموزش وپرورش شهرستان میناب با تقدیر از سرپرست آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: سرپرست اداره آموزش وپرورش میناب در مدت کوتاه توانست با مدیریت مناسب چالشهای به وجود آمده بر سر راه را گذرانده ودر مسیر تعالی آموزش وپرورش برای جامعه فرهنگی شهرستان اقدامات شایانی را انجام دهد.

وی افزود: مراحل انتصابات در آموزش وپرورش زمان بر است،و گاهی احساس می کنند که در بحث انتصابات باید فکری احکام صادر شود در صورتی که اینگونه نیست ویک فرایند تعریف شده ای را باید از مجاری مختلف برای گرفتن تاییدیه های لازم گذراند و در وزارت آموزش وپرورش هم نظارتهای لازم انجام شود وپس از تایید در وزارت می توان کار معرفی وانتصاب  را انجام داد.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان عنوان کرد: دلیل این حساسیت ها این است که آموزش وپرورش یک امر حکمتی است واین طور نیست که شخص مدیر کل در استان بتواند شخصا بدون لحاظ کردن شاخص های مد نظر انتصابی را انجام دهد.

قویدل گفت:  انتصاب های مدیریتی در حوزه آموزش وپرورش تابع ضوابط وشرایط خود است و به دغدغه برخی از افراد نسبت به این انتصابات وحساسیت های آنها که بعضا صحیح است احترام خواهیم گذاشت، اما باید آن شرایط وضوابط را پذیرفت که در ادامه مسیر با چالش مواجه نباشیم و بتوانیم پاسخگوی افکار عمومی ونهادهای مختلف شویم.

وی با مدنظر قراردادن سوابق کاری مدیر جدید آموزش وپرورش میناب گفت: آقای حامدی در طول سالیان گذشته سابقه درخشانی در کارنامه خود دارد ودر جزیره اتوبوسه وسندرک میناب مدیر آموزش وپرورش بوده است وآز آشنایی لازم با محیط کار اداری و مدیریت امورات آن را دارد.

مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان تصریح کرد: کار کردن در شهرستانی که حدود ۶۵ درصد مدارس آن وضعیت روستایی دارند نیازمند حمایت همه دستگاههابه ویژه شورای آموزش و پرورش شهرستان است در غیر این صورت اگر بخواهیم سیاستها و برنامه ها و راهبردهای کاری خود را اجرا کنیم با مشکلات ومعضلاتی ممکن است مواجه شویم.

قویدل خاطر نشان کرد: ظرفیت شورای آموزش وپرورش می تواند بخشی از این چالشهای پیش رو را مدیریت وکاهش دهد، این ظرفیت با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که خود یک فرهنگی است مشهود است ومی تواند به آموزش وپرورش شهرستان کمک کند.

وی با اشاره به سفر معاونین وزارت و وزیر آموزش وپرورش به استان هرمزگان اظهار کرد: در این سفرها  توانستیم مصوبات خوبی را برای استان اخذ کنیم.

قویدل افزود: برخی از این مصوبات گرفته شده در تاریخ آموزش وپرورش استان تا کنون نداشتیم پس با نگاهی که رئیس جمهور وسایر مسئولان کشوری و استانی به حوزه آموزش وپرورش دارند در بهترین شرایط تعاملی نسبت به سالهای گذشته قرار داریم.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت:  درمانگاه فرهنگیان یکی از مطالبه های جدی فرهنگی های این استان بود که در بدو ورود برنامه عملیاتی آن تنظیم و از ظرفیت بنگاههای اقتصادی استفاده شد که توانستیم اعتباری بالغ ۴۰ میلیارد ریال درکمترین زمان ممکن جذب کنیم.

وی اظهار کرد: با این اعتبار تجهیزات برای درمانگاه فرهنگیان در مرکز استان خریداری شد که بخشی از آنها تحویل شده و بخش دیگر آن که در حال خرید هستیم پس از خرید  تحویل می شود تا فرهنگیان استان در مرکز این استان در حوزه درمان از این امکانات استفاده کنند.

قویدل عنوان کرد: بهترین دستگاه سنوگرافی و اکوی قلب خریداری و در درمانگاه تجهیز شده است ومبلغ دو میلیارد و۳٠٠میلیون تومان هم در تخصص های دیگر درمانی شامل فیزیوتراپی، دندان پزشکی، گوش وهلی بینی، جراحی و داخلی تجهیزات آن در حال خریداری است که با تکمیل آن فرهنگیان بتوانند استفاده لازم را داشته باشند.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت: با حمایت استاندار هرمزگان ساختمان قدیم استانداری در اختیار آموزش وپرورش قرار گرفت تا با راه اندازی دو هنرستان با رشته های جدید وبه روز که مورد نیاز استان بود استفاده شود.

وی با بیان این مطلب که ما تا کنون در استان رشته های مکاتولونیک ومتالوژی در استان نداشته ایم ادامه داد: علیرغم اینکه این استان قطب تولید فولاد است با فراهم شدن این رشته ها در حال جذب دانش آموخته ها برای سال تحصیلی جدید هستیم.

قویدل عنوان کرد:  هنرستان بهیاری یکی دیگر از نیازهای ضروری استان بود که توانستیم آن را در هرمزگان فراهم کنیم و تلاش می شود تا شعبه دوم این هنرستان را در شهرستان میناب راه اندازی کنیم.

لینک کوتاه : http://harmoozkhabar.ir/?p=101733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ابگرفتگی،شهر کرگان،گلایه از نماینده و وزرا احداث کمربندی جدید، تخریب پل دوم، حسین رئیسی،رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان استاندار هرمزگان استاندار هرمزگان نشست هماهنگی،اصلاح قوانین ملوانی اسکان موقت ، سیل در هشتبندی ،آبگرفتگی منازل افتتاح پروژه امداد رسانی،احداث کمپ،هلال احمر انتصاب،فرمانداری بشاگرد،یعقوب دادعلی زاده بارندگی،ابگرفتگی،میناب بارندگی، بارش باران ،هشدار سطح قرمز هواشناسی بارندگی ،ذخیره آب در پشت سد استقلال، بارندگی ،سیل ،تخلیه روستاها، بارندگی شدید، آبگرفتگی شهر میناب بازگشایی سد استقلال،سیل،پرهیز درکنار رودخانه ها،فرماندار ویژه میناب براورد خسارات ،سیل ،میناب، مجید سلحشور،فرماندار ویژه میناب بهره برداری از پروژه های عمرانی بیمارستان ابوالفضل میناب،عمل ستون فقرات،دکتر یدالله رئیسی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیماری کرونا تعطیلی مدارس،هشدار هواشناسی،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بشاگرد تعین رئیس شورای شهرستان،شهرستان بشاگرد،اعضای شورای بخش،حسن باقری تیپ امام سجاد هرمزگان، کمک به مناطق سیل زده میناب،احداث سیل بند جلسه ستاد بحران، سیل میناب،استاندار هرمزگان حل مشکلات بشاگرد،تشکیل کمیته ارزیاب دهیار تمبک، گلایه از مسئولان،بی تفاوتی آب منطقه ای،سیل در تمبک ومازغ ستاد بحران ،سیل در میناب،مدیرکل بحران استان هرمزگان سردار سلامی ،بازدید از مناطق سیل زده میناب سهم خواهی نمایندگان ،انتصابات،انتصاب مدیران ضعیف سگهای ولگرد ،خیابانها ومعابر ومیادین شهر میناب سیل ،آبگرفتگی،خسارات به مردم سیل،آبگرفتگی منازل ومعابر شهری و روستایی،اجرای طرحها وپروژه های کارشناسی نشده،مسدود کردن پلهای گذر آب سیل ،ایجاد خسارت،زیرساختهای شهرداری،حبیب الله سهرابی،شهردار میناب، سیل، بارندگی،فروچاله،خطر، فرونشست زمین عضو شورای بخش گوهران،قطعی سه روزه تلفن و اینترنت،سهل انگاری شهرداری گوهران،شرکت مخابرات هرمزگان عقرب گزیدگی،دانش آموز فراهکی،ستاد بحران، فرماندارویژه میناب قرار گاه مدینه،سیل میناب،خدمات رسانی به سیل زدگان مسببان سیل،معرفی به دستگاه قضایی،سیل،خسارت به مردم،غلام کمالی معاون وزیر راه وشهرسازی ،مدیریت محور مواصلاتی میناب به بندر تیاب ، اصلاح بافت فرسوده شهری میناب هرمزگان هفته دولت هیئت های مذهبی دانش آموزی،فرمانده سپاه امام سجاد،اباذر سالاری کرونا یادواره شهدا،روستای گورزانگ،مشاور عالی حاج قاسم سلیمانی