تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
6
گزارش هارموز:

خیابان جهانگیر امینی میناب اصلاح و بازسازی می شود

  • کد خبر : 100397
  • 08 آبان 1400 - 8:21
خیابان جهانگیر امینی  میناب اصلاح و بازسازی می شود
اجرای طرح کارشناسی نشده خیابان جهانگیر امینی میناب که سبب متضررشدن کسبه و نارضایتی آنها را درپیش داشت یکی از مواردمهم مطالبه شده مردم از شورای ششم وشهردار ومسئولان شهرستان بود که در سفر استاندار هرمزگان به میناب دستور رفع موانع وبازگشایی آن را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هارموز ، یک از موارد بازدید شده در شهرستان میناب کع جزه مطالبات مردم وکسبه این شهرستان محسوب می شود خیابان جهانگیر امینی این شهرستان است که در شورای پنجم شهر میناب مصوب و این طرح کارشناسی نشده توسط شهردار میناب اجرا شد.

این طرح در همان زمان اجرا هم حواشی زیادی را به دنبال داشت و بسیاری از نخبگان و صاحب نظران شهرستان نیز بر توقف این طرح نظر داشتند ، اما شورای پنجم وشهردار سابق بدون در نظر گرفتن خواست مردمی و حتی نظر برخی از مدیران  و مسئولان شهرستان مصر بر اجرای آن شدند.

پس از اجرای این طرح خیابان شهید جهانگیر امینی شهرستان که یک از خیابانهای پر تردد و شلوغ بازار بزرگ میناب محسوب می شد به یکباره تبدیل به محلی کم رفت آمد  وکسبه های این نقطه از بازار بزرگ شهرستان متضرر شدند به حدی که برخی از مغازه های  این خیابان نیز تعطیل وجمع آوری شد.

از آنجایی که اصلاح و بهسازی این طرح نیاز به مصوبات استانی و یا شورای تامین داشت با سفر استاندار هرمزگان به شهرستان میناب شورای ششم و شهردار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با حمایت و همراهی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی  از استاندار هرمزگان دستور اصلاح و یا بازگشایی این خیابان را در کمترین زمان و جلوگیری از متضرر شدن کسبه را گرفتند.

 

سید موسی هاشم نسب رئیس شورای ششم شهرمیناب در این بازدید بیان کرد: در این طرح هیچ گونه مطالعه دقیقی صورت نگرفته بود و بیشتر بر اساس سلایق شخصی اجرا شده است.

وی افزود : در اجرای این طرح کسبه و بازاریان بیشترین نارضایتی را از مسببین دارند و بر اصلاح و یا بازگشایی این خیابان نظر دارند و اکثر کوچه های آن دیگر راه دسترسی در هنگام وقوع حادثه ندارند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت:  انجام طرح های کارشناسی نشده متاسفانه هزینه سنیگین را به دنبال دارد و از طرفی نارضایتی های مردمی هم باید در زمان اجرای این طرح ها برای اجرایی شدن و یا نشدن طرح هم مورد اهمیت قرار داد.

ریسی عنوان کرد : دو طرف این خیابان مسدود شده است و کسبه برای حمل بار مغازه های خود با مشکل مواجه هستند.

نماینده مردم شرق هرمزگان نیز گفت: با توجه به اجرای این طرح به این شیوه اگز اتفاقی در این خیابان که راه تردد را مسدود کرده اند رخ دهد خسارات جبران ناپزیری را به کسبه وبازاریان وارد می کند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان اظهار کرد: همه طرحها در بافت مبلمان شهری باید بر اساس معماری اسلامی انجام شود ورضایت مردمی را نیز در آنها لحاظ کنند.

استاندار هرمزگان گفت: شورای شهر وشهردار میناب و فرماندار این شهرستان بررسی کنند که اگر این طرح نارضایتی مردمی را در پی دارد وسبب متضرر شدن کسبه و بازاریان می شود مشکل را هرچه سریعتر مرتفع وبرای بازگشایی خیابان اقدام کنند.

دوستی  عنوان کرد: اگر  برای اجرای این کار به مصوبه شورای تامین هم نیاز هست هرچه زودتر برای بررسی جزئیات اقدام شود تا با مصوبه شورای تامین مشکل کسبه وبازاریات برطرف شود.

لینک کوتاه : http://harmoozkhabar.ir/?p=100397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
ابگرفتگی،شهر کرگان،گلایه از نماینده و وزرا احداث کمربندی جدید، تخریب پل دوم، حسین رئیسی،رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان استاندار هرمزگان استاندار هرمزگان نشست هماهنگی،اصلاح قوانین ملوانی اسکان موقت ، سیل در هشتبندی ،آبگرفتگی منازل افتتاح پروژه امداد رسانی،احداث کمپ،هلال احمر انتصاب،فرمانداری بشاگرد،یعقوب دادعلی زاده بارندگی،ابگرفتگی،میناب بارندگی، بارش باران ،هشدار سطح قرمز هواشناسی بارندگی ،ذخیره آب در پشت سد استقلال، بارندگی ،سیل ،تخلیه روستاها، بارندگی شدید، آبگرفتگی شهر میناب بازگشایی سد استقلال،سیل،پرهیز درکنار رودخانه ها،فرماندار ویژه میناب براورد خسارات ،سیل ،میناب، مجید سلحشور،فرماندار ویژه میناب بهره برداری از پروژه های عمرانی بیمارستان ابوالفضل میناب،عمل ستون فقرات،دکتر یدالله رئیسی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بیماری کرونا تعطیلی مدارس،هشدار هواشناسی،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بشاگرد تعین رئیس شورای شهرستان،شهرستان بشاگرد،اعضای شورای بخش،حسن باقری تیپ امام سجاد هرمزگان، کمک به مناطق سیل زده میناب،احداث سیل بند جلسه ستاد بحران، سیل میناب،استاندار هرمزگان حل مشکلات بشاگرد،تشکیل کمیته ارزیاب دهیار تمبک، گلایه از مسئولان،بی تفاوتی آب منطقه ای،سیل در تمبک ومازغ ستاد بحران ،سیل در میناب،مدیرکل بحران استان هرمزگان سردار سلامی ،بازدید از مناطق سیل زده میناب سهم خواهی نمایندگان ،انتصابات،انتصاب مدیران ضعیف سگهای ولگرد ،خیابانها ومعابر ومیادین شهر میناب سیل ،آبگرفتگی،خسارات به مردم سیل،آبگرفتگی منازل ومعابر شهری و روستایی،اجرای طرحها وپروژه های کارشناسی نشده،مسدود کردن پلهای گذر آب سیل ،ایجاد خسارت،زیرساختهای شهرداری،حبیب الله سهرابی،شهردار میناب، سیل، بارندگی،فروچاله،خطر، فرونشست زمین عضو شورای بخش گوهران،قطعی سه روزه تلفن و اینترنت،سهل انگاری شهرداری گوهران،شرکت مخابرات هرمزگان عقرب گزیدگی،دانش آموز فراهکی،ستاد بحران، فرماندارویژه میناب قرار گاه مدینه،سیل میناب،خدمات رسانی به سیل زدگان مسببان سیل،معرفی به دستگاه قضایی،سیل،خسارت به مردم،غلام کمالی معاون وزیر راه وشهرسازی ،مدیریت محور مواصلاتی میناب به بندر تیاب ، اصلاح بافت فرسوده شهری میناب هرمزگان هفته دولت هیئت های مذهبی دانش آموزی،فرمانده سپاه امام سجاد،اباذر سالاری کرونا یادواره شهدا،روستای گورزانگ،مشاور عالی حاج قاسم سلیمانی